نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

پشت پرده درگیری شجاعی و دژاگه با خطیبی در تراکتور| سه پادشاه در یک اقلیم نگنجند!

  • کد خبر: ۶۷۳۷۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
پشت پرده درگیری شجاعی و دژاگه با خطیبی در تراکتور| سه پادشاه در یک اقلیم نگنجند!
دلیل قهر شجاعی و دژاگه از تراکتور مشخص شده و حالا بیش از همیشه بعید به نظر می رسد که آنها در تبریز به فوتبال خود ادامه دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، ستاره‌های ملی‌پوش تراکتور در‌حالی در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند که اختلاف آن‌ها با رسول خطیبی در امارات، به اوج خود رسیده است. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، ۲ کاپیتان تیم فوتبال تراکتور، پس از ۳ فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان تبریزی به روز‌های پایانی حضورشان در تبریز رسیده‌اند و احتمالا تا چند روز دیگر قرارداد این بازیکنان با تراکتور به‌صورت رسمی فسخ خواهد شد؛ هر‌چند قرارداد این دو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.
 
ماجرای قهر شجاعی و دژاگه موضوعی است که هنوز دلیل آن از‌سوی باشگاه تراکتور اعلام نشده است. با‌این‌حال شواهد امر به‌خوبی نشان می‌دهد که اختلاف کاپیتان‌های تراکتور با خطیبی که پیش از مسابقات آسیایی شروع شده و گفته می‌شد سرمربی تراکتور علاقه‌ای به استفاده از این ۲ بازیکن ندارد، در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات به اوج خود رسیده و دلیل قهر شجاعی و دژاگه نیز همین موضوع است.
 
شجاعی که پیش از حضور خطیبی مسئولیت فنی تراکتور را بر‌عهده داشت، در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط ۵۷ دقیقه فرصت بازی مقابل نیروی هوایی عراق (دیدار سوم مرحله گروهی) به دست آورد. شنیده می‌شود در جریان این دیدار اعتراض شدید خطیبی به از‌دست‌رفتن یک توپ توسط شجاعی، باعث درگیری لفظی نسبتا تند بین دو‌طرف شد و پس از آن دیدار هم خطیبی دیگر از شجاعی در ترکیب تیمش استفاده نکرد.
 
پس از بازگشت تراکتور به ایران، اشکان دژاگه در حمایت از شجاعی حاضر به بازگشت به تبریز نشد. قرار بود این ۲ بازیکن هفته گذشته برای جلسه با زنوزی راهی کشور ترکیه شوند که این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد و با تصمیم مالک باشگاه تراکتور، قرار است کاپیتان‌های این تیم در هفته جاری جلسه‌ای برای فسخ قرارداد با حسن آذرنیا (مدیر تراکتور) برگزار کنند. همه این اتفاق‌ها در‌حالی رخ داد که تیم خطیبی این هفته و در خانه با نتیجه ۱‌بر‌۱ مقابل صنعت‌نفت آبادان متوقف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->